Často kladené dotazy

Hledáte informaci?

Nejčastější témata

Zde najdete přehled nejčastějších témat a dotazů týkajících se našich stěhovacích, vyklízecích a úklidových služeb ve Zlíně.

Obecné

1. Jak si mohu objednat vaše služby?

Stačí nás kontaktovat telefonicky, e-mailem nebo přes kontaktní formulář na webu. Domluvíme si termín a vše potřebné.

2. Stěhujete jen ve Zlíně, nebo i mimo město?

Působíme primárně ve Zlíně a okolí, ale rádi stěhujeme i do jiných měst na Moravě. Ozvěte se nám s konkrétní poptávkou.

3. Kolik stojí stěhování/bytu/úklid?

Cena se odvíjí od rozsahu prací, vzdálenosti, počtu pracovníků a času. Rádi vám připravíme nezávaznou cenovou nabídku zdarma.

4. Poskytujete i víkendové nebo večerní služby?

Ano, jsme flexibilní a přizpůsobíme se vašim časovým možnostem – i o víkendech a večerech.

5. Pomáháte i s balením věcí?

Ano, nabízíme kompletní servis včetně balení, demontáže nábytku, zabalení křehkých věcí i dodání obalového materiálu.

6. Vyklízíte i pozůstalosti nebo znečištěné prostory?

Ano, provádíme i vyklízení pozůstalostí, sklepů, půd, kanceláří, a poradíme si i se silně znečištěnými prostory.

7. Likvidujete starý nábytek a odpad?

Ano, zajistíme ekologickou likvidaci odpadu, starého nábytku i spotřebičů. Vše odvezeme na sběrný dvůr.

8. Uklízíte i po stavebních pracích?

Ano, provádíme jednorázové i pravidelné úklidy, včetně úklidu po rekonstrukci, malování nebo stěhování.

9. Je vaše práce pojištěná?

Ano, jsme pojištění proti škodám způsobeným během práce. Vaše věci jsou v bezpečí.

10. Co když potřebuji stěhovat na poslední chvíli?

Ozvěte se co nejdříve – pokud máme volnou kapacitu, rádi vám vyhovíme i narychlo.

Úklidové služby

1. Nabízíte pravidelný i jednorázový úklid firemních prostor?

Ano, nabízíme jednorázové i pravidelné úklidové služby dle domluvené frekvence – denně, týdně, měsíčně, nebo podle potřeby.

2. Jaké prostory uklízíte?

Uklízíme kanceláře, obchody, sklady, provozovny, ordinace, recepce i společné prostory v komerčních budovách.

3. Uklízíte mimo pracovní dobu, např. večer nebo o víkendu?

Ano, jsme flexibilní a úklid přizpůsobíme provozu vaší firmy – klidně po zavírací době nebo o víkendech.

4. Co všechno je součástí úklidu?

Základní úklid zahrnuje vysávání, vytírání, utírání prachu, úklid kuchyňky, WC, vynášení odpadu. Můžeme ale domluvit i rozšířený servis (např. mytí oken, dezinfekci, čištění koberců).

5. Používáte vlastní čisticí prostředky a techniku?

Ano, veškeré vybavení a čisticí prostředky si přivezeme vlastní – v případě potřeby použijeme ekologické nebo hypoalergenní přípravky.

6. Jak určujete cenu za úklid firmy?

Cena se stanovuje individuálně dle velikosti prostor, frekvence úklidu a náročnosti. Nabídku připravíme zdarma po osobní nebo online konzultaci.

7. Je možné uzavřít smlouvu na dlouhodobý úklid?

Ano, nabízíme smluvní spolupráci s garancí kvality služeb, pravidelnosti a spolehlivosti. Možná je i zkušební doba.

8. Jak probíhá kontrola kvality úklidu?

Máme nastavený kontrolní systém – buď pomocí pověřené osoby, nebo dle domluvy s odpovědným zástupcem firmy. Chceme, abyste byli vždy spokojeni.

Hledáte někoho na stěhování, vyklízení nebo pravidelný úklid ve Zlíně?